خانوما میگم 18 هفته 3 روز دیره برا آنومالی؟

۸ پاسخ

من ۱۸ هفته و ۴ روز بود رفتم

نه منم دقیق ۱۸ هفته و ۳ روز بود رفتم

نه چرا دیر باشه. خوبه وقتش

ب من ۱۸ هفته و ۵ روز نوبت داد گف تایمش همینه

ن بابا ب من ۱۹ هفته وقت داده

ن بهترین زمانشه

ن بهترین موقع اس

نه منم فردا نوبت دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری