خانوما 18 هفته و6روز برا انومالی دیره؟!

۸ پاسخ

نه اوکیه

برای آنومالی تا ۲۲ هفته فرصت هست

نه عالیه
من ۱۹ هفته و ۳ روز رفتم

نه برو خوبه

تا ۱۹ هفته خوبه

ن خوبه

عاليه

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری