سلام مامانا ۲۰ هفته برا انومالی دیره ?

۵ پاسخ

همین هفته برو انومالی باید ۱۸ هفته انجام داد همون تاریخی که دکترت گفته برو حتما

سلام بهترین وقتش کی هست منم تازه ۱۸ هفته شدم امروز
تا کی برم خوبه ؟
آخه اسباب کشی داشتم دیروز

لحظه شماری میکنم یکشینبه شه

وای من ک استرس هم سلامتی هم جنسیتشو دارم اصلا تحمل ندارم🥺

نه منم همون موقع رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد مامان محمد جواد هفته بیست‌وهفتم بارداری