خانما میگم مگه ۱۹هفته تمام برا سونو آنومالی دیره؟؟؟

۸ پاسخ

نه منم ۱۸هفته و ۴بودم که رفتم اتفاقا عالیه

من ۱۸ هفته یک روز رفتم

نه عزیزم تا ۲۲ هفته‌میتونی برب

بهتر تا ۱۹ هفته بری انشالله که مشکلی نیست والی از ۱۹ هفته بگذره و جنین مشکل داشته باشه دیگه اجازه سقط نمیدن
من خودم ییه بار ۱۶ هفته دادم قلب مشکل داشت دکتر گفت ۲۰ و ۴ روز برو دوباره بهداشت گفت اگر مشکلی باشه پزشکی قانونی اجازه سقط نمیده

من اومدم وقت بگیرم گفت تا ۱۹ اوکی بیای

ن خوبه عیبی نداره

نه خوبه مشکلی نداره تا بیست هفته تمام میتونی بری

نه تا ۲۳ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری