خانما ۱۸ هفته و ۶ روز دیره برای سونو آنومالی؟

۵ پاسخ

منم ۱۹هفته رفتم

نه برا منم همین حدودا نوبت داده

نه دیر نیست.
الان منم 18هفته و یه روزه میخام دقیق 19 هفته شد برم

نه بهترین تایمه منم ۱۸هفته و ۳روز نوبت گرفتم

نه بابا تا ۲۲هفته وقت هست

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد علی مامان محمد علی هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان یذره مامان یذره هفته بیست‌وسوم بارداری