سلام خانوما
سونو آنومالی ۱۸ هفته و ۶ روز دیر نیست؟

۴ پاسخ

منم نرفتم دو روز دیگه دکترم گفت برو

من ۲۲هفته رفتم دکترم گفت تا۲۴هفته انجام میشه 🫠

نه ولی حتما برو چون تا ۱۹ هفته انجام میشه آنومالی

نه ولی دیگه برو وقتت کنه

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی هفته نوزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد