۵ پاسخ

نه تا ۲۲ هفته میشه

من ۱۷ هفته ودو روز میخام برم دکتر گفت

برای غربالگری دوم ینی؟

حالا حتما که نباید ۱۸.و ۶روز بری .هرروزش رفتی برو فقط ۱۸باشه

نه ولی ۱۸ هفته بهترین زمانه برو تا بیشتر دیر نشده

سوال های مرتبط

مامان یذره مامان یذره هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری