عزیزان
۱۸ هفته و ۵ روز وقت آنومالی دارم دیر که نیست ؟؟؟

۸ پاسخ

ممنون عزیزم دعا کنید واسم سالم باشه هر چی باشه

نه تایمش تایم خیلی خوبیه

سلام مامان عزیزم خوبید بنظرتون من الان 12هفته هستم انتی برم جنسیت بهم میگه

من۱۸هفته و چهاروز رفتم

مال من تا نوبتم رسید ۱۹ هفته و ۴ روزم بود اگه دوروز دیر تر نوبت داده بود دیگه سنو مو انجام نمیدادن مال تو که خوبه وقتشه

ن بابا تا 21هفته وقت هست

ن عزیزم از 18 هفته تا 20 هفته وقتشه

ن موقعش همینه

سوال های مرتبط

مامان یذره مامان یذره هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی