سلام خانما من آزمایش سلفری دادم بعد خداراشکر جوابش خوب بود بعد تعین جنسیت هم فهمیدم داخلش زده ک چیه دوباره نیازه ک برم انومالی ؟
نه خیلی خوبه ولی دیرتر نشه من سر پسرم دقیقا این تایم رفتم
انومالی ازمایش هم داره؟
نه دکتر من گفت ۲۰ هفته برو
دکترم برای روزی ک تاریخ زده حساب کردم میشم ۱۸ هفته و ۳ روز ک انومالی نوشته
برو زودتر
نه چه مشکلی اتفاقا وقت خوبیه
میتونی بری
برو عالیه زمانش، من 18رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.