خانما ۱۸ هفته و ۶ روز مشکلی داره برم انومالی!.

۹ پاسخ

سلام خانما من آزمایش سلفری دادم بعد خداراشکر جوابش خوب بود بعد تعین جنسیت هم فهمیدم داخلش زده ک چیه دوباره نیازه ک برم انومالی ؟

نه خیلی خوبه ولی دیرتر نشه من سر پسرم دقیقا این تایم رفتم

انومالی ازمایش هم داره؟

نه دکتر من گفت ۲۰ هفته برو

دکترم برای روزی ک تاریخ زده حساب کردم میشم ۱۸ هفته و ۳ روز ک انومالی نوشته

برو زودتر

نه چه مشکلی اتفاقا وقت خوبیه

میتونی بری

برو عالیه زمانش، من 18رفتم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری