به نظرتون ۱۸ هفته و ۶ روز خوبه برا آنومالی یا دیره ؟

۱۳ پاسخ

خوبه برو

دوستان من ۱۵ هفته و سه روز رفتم تعیین جنسیت اول گفت دختره بعد گفت یه چیز گرد لا پاشه منو به شک انداخت
کسی تجربه داره؟

منم دوشنبه میشم 18.4روز وقت دارم

سلام عزیزم برای سلامتی خودتون نی نی حاجتتون یا هدیه به روح امواتتون ختم قران چله یس الرحمن عاشورا نیاز ندارین ؟ خدا شاهده دست و بالم خالیه خدا بچتو حفظ کنه

برو وقتشه دیگه

اره عزیزم من ۱۸ هفته رفتم

عالیه دکتر به من ۱۸هفته۴روز وقت داده برم

الان تایم نرمال انومالی عزیز

عالی برو

عالیه برو گلم

دکتر واسه من ۱۸ هفته نوشته ک😑
زوده یعنی؟

بله برو

عالیه برو

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا هفته بیست‌وهشتم بارداری