۹ پاسخ

به تاریخ سونو ان تی برو

چجوری از تاریخ ان تی حساب کنیم؟ دکتر من واسه ۱۷ هفته برام میخواد بنویسه آنومالی رو

نه عزیزم خیلی هم خوبه منم 18و5روز رفتم سنو انومالی

ن تا۲۲هفته وقت داره

ب تاریخ انتی دیگه کاراتو انجام بده اون مهمه

نه عالیه ۱۸ هفته

خوبه انومالی از۱۸ هفته تا۲۲ هفته است

به تاریخ سونو ان تی برو دقیق تره فکر کنم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری