به نظرتون پایان ۱۸
داخل هفته ۱۹ برم آنومالی خیلی دیره؟

۸ پاسخ

۱۷ هفته و ۵ روز برو
اگ خدایی نکرده بچه مشکلی داشته باشه مث سندروم و این چیزا تا ۱۸ هفته و ۵ روز مجوز سقط میدن بعدش نمیتونی سقط کنی

دکتر به من گفتن ۱۸ هفته و یکی دو روز برو

من فردا دقیقا میشم ۱۸
با حساب ان تی .میخام برم انومالی

من برای بچه های قبلیم ۱۷ هفته و ۲روز رفتم برای این هم ۱۷هفته ۲روز میرم انشاا...

آره گلم دیره آنومالی بهتره بین ۱۷ تا ۱۸ هفتگی انجام بشه که اگه خدایی نکرده مشکلی باشه فرصت برا آزمایش های تکمیلی باشه

قبل از اینکه نوزده کامل بشه باید بری هجده هفته و سه روز برو بهترین وقته

آره دوسه روز زودتر برو

آره دیره سر وقت برو

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی