خانوما 18 هفته 4 روز برم انومالی خوبه؟

۷ پاسخ

منم ۱۸هفته و سه روز میرم

از ۱۸ تا ۲۲ وقت هست
اتفاقا بعضیا که زودتر رفتن ممکنه اجزا واضح نباشه تو سونو براشون تکرار مجدد تو هفته های بالاتر مینویسن
زمانی که گفتی خیلی خوبه☺️

بله خوبه ۱۸و ۱ روز رفتم منم

از۱۸هفته تا ۲۲هفته فرصت هست خیالت راحت

باید زودتر بری فک کنم

خیلی خوبه دقیق نشون میده من 18 هفته دو روز رفتم

فکر کنم دیره

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی