منم ۱۸هفته و سه روز میرم
از ۱۸ تا ۲۲ وقت هست
اتفاقا بعضیا که زودتر رفتن ممکنه اجزا واضح نباشه تو سونو براشون تکرار مجدد تو هفته های بالاتر مینویسن
زمانی که گفتی خیلی خوبه☺️
بله خوبه ۱۸و ۱ روز رفتم منم
از۱۸هفته تا ۲۲هفته فرصت هست خیالت راحت
باید زودتر بری فک کنم
خیلی خوبه دقیق نشون میده من 18 هفته دو روز رفتم
فکر کنم دیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.