17 هفته و 4 روز خوبه برم سونو انومالی

۵ پاسخ

اره اکثر ۱۶ هفته به بعد مشخص هست

به من تاریخ ۱۸ هفته و سه روز داده
۱۸اذر میرم انشالله

من‌رفتم‌خوب بود همه چی

۱۸ هفته برو

نه بزار قشنگ ۱۸ هفته و خورده ای برو

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی