خانووما 17 هفته و 4 روزم
برم آنومالی؟

۶ پاسخ

۱۸هفته و ۲روز بهترین تایمه

من دکترم برا ۱۸هفته و ۲ روز گفت برم

دقیق همین روز رفتم

اره من ۱۷هفته رفتم

من ۱۷و۵رفتم

آزمایششو دادی؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری