اره من 17هفته و یکروز رفتم
من ۱۷ هفته و درووز رفتم
اره بهترین موقعیت دوکتر من حتی ۱۶هفتم برام انومالی نوشت
اره چرا نشه
از ۱۶ هفته تمام تا آخر بارداری وقت انومالی هست
ولی چون خدایی نکرده دور از جون شما بچه مشکل داشته باشه باید تا قبل ۲۰ سقط شه
ولی بله از پایان ۱۶ هفته میتونی بری
من دوستمو واسش ۱۶ هفته و ۴ روز نوشته بود دکترش
خیلی دلم میخواد زود برم فقط بدونم حالش خوبه راستی کی تکون میخوره جفت خلفی
نه باید 18هفته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.