سلام خانما 17 هفته 3 روز میشه آنومالی انجام داد

۵ پاسخ

درخواست بده عزیزم ❤️🧡🩵

من دقیقا ۱۷ هفته بود رفتم اره عزیزم میتونی بری

از ۱۷ هفته و ۵ روز بهتره

بزار ۱۸ هفته و چند روز برو

اره من ۱۷هفته یک روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته نوزدهم بارداری
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری