17 هفته میشه انومالی داد

۳ پاسخ

اره منم ۱۷ هفته و یک روز رفتم
سن نینی ها پایین تر بود حساب کنی انومالب رو ۱۶ هفته و ۶ روز و ۴ روز گرفت

منم ۱۷ رفتم خوب بود

من 17 هفته و یک روز رفتم همچی اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۶ ماهگی
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان لارا🦋 مامان لارا🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری