اره من ۱۷و۳روز بود دادم
من خیلی تحقیق کردم بهترین تایم هفده هفته و دو روز تا هجده هفته و شش روزه
من ۱۷ و ۳ روز رفتم
اره من ۱۷و ۵ روز دادم
تو دوقلویی بچه ها ریزن بزار ۱۸ پر بشه برو
عجلت چیه ؟من چون میخوردم تعطیلات و میوفتاد تو ۲۰ هفته دکتر گفت بده ولی ممکن نیاز بشه دوبار بدی خداروشکر همون یبارش خوب بود ولی حوصله داری دوبار هزینه بدی؟ دوبار بری سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.