خانما میشه هفته 17 سونو آنومالی داد؟

۶ پاسخ

اره من ۱۷و۳روز بود دادم

من خیلی تحقیق کردم بهترین تایم هفده هفته و دو روز تا هجده هفته و شش روزه

من ۱۷ و ۳ روز رفتم

اره من ۱۷و ۵ روز دادم

تو دوقلویی بچه ها ریزن بزار ۱۸ پر بشه برو

عجلت چیه ؟من چون میخوردم تعطیلات و میوفتاد تو ۲۰ هفته دکتر گفت بده ولی ممکن نیاز بشه دوبار بدی خداروشکر همون یبارش خوب بود ولی حوصله داری دوبار هزینه بدی؟ دوبار بری سونو

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هجدهم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری