سلام مامانا باید 18 هفته کامل بریم برا آنومالی

۶ پاسخ

نه عزیزم بهتره قبل از تموم شدن ۱۸ هفتگی برید. برا من دکترم گفته از ۱۸ هفته و یک روز دیگه دیرتر نرو. چون تو قوانین کشور فقط تا ۱۹ هفتگی اجازه ی سقط هست. اگر خدایی نکرده مشکلی باشه باید تا ۱۹ هفتگی تشخیص داده بشه

برای منو دکتر ۱۸ هفته و ۱روز نوشته بود ک رفتم انجام دادم

من زودتر نوبت گرفتم۱۷هفته و۶روز چون تعطیلاته،دکتر گفت مشکلی نیست

چون هنوز برا جنسیت نرفتم

یعنی 7 روز دیگه

آره عزیزم البته بهتره 18 هفته بری

سوال های مرتبط

مامان فندوقی🥰 مامان فندوقی🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی