۱۸ هفته کامل باید بریم انومالی ؟

۷ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۳روز رفتم دکتر سونوگراف گف بهترین زمانش ۱۷ هفته و ۱ روز تا ۱۷ هفته و ۶ روز هست همه چیز واضح دیده شد

میگم جنسیت تو سلفری درسته؟؟؟

من ۱۸ هفته کامل بودم رفتم امروز

من ۱۷هفته و ۲ روز رفتم. همه چی هم خوب بود خداشکر

آزمایش ۱۵تا۱۶ و سونو آنومالی ۱۸

عزیزم امروز نرفتین تعیین جنسیت؟

اره من دکترم گفت سر ۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارا🫀 مامان دلارا🫀 ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو💓 مامان فرشته کوچولو💓 ۹ ماهگی
مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی