۱۸ هفته باید پر بشه بریم انومالی؟

۹ پاسخ

از هفده میشه

من ۱۷ و ۳ روز میرم

۱۸ هفته و دو سه روز بری بهتر جنین بزرگ تر شده رشد کرده تمام اندام هاش واضح تر دیده میشه

من وقتی انتی رفتم ،برا انومالی هم ۱۷ هفته و۴ روز برام نوبت زد،خود سونوگرافی،

نه از ۱۷ هفته میشه رفت

نه من ۱۷ هفته رفتم نشون داده

میگن ترجیحا ۱۸ هفته برین
ک بطن های بچه تشکیل شده باشه
انومالی صرفا فقط برا تعیین جنسیت نیس

من خودم احتمالا ۱۷هفته و ۵روز میرم

اره حتی دوسه روز بگذره

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو💓 مامان فرشته کوچولو💓 ۹ ماهگی