آنومالی رو باید ۱۸ هفته بریم ؟؟؟

۶ پاسخ

دکتر نوشته توی برگه ۱۸ هفته آنومالی ..‌فردا برم سونو بگه ۱۸ هفته ای خورده ای هستی .. دکتر نمیگه ک‌ چرا دیر رفتی؟؟؟

من هجده هفته و دو روز رفتم

پس چیه میگن تا ۲۲ میشه

واسه من ۱۸ خورده ای الان نرفتم فعلا وای چیکار کنم

اره گلم

بله دکتر براتون مینویسه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دلارا🫀 مامان دلارا🫀 ۴ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ونهم بارداری