آنومالی باید باید ۱۸ هفته بریم؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

من ۱۹ هفته ۵ روز رفتم

من 17هفته دو روز رفتم همه چیش گفت درست

من ۱۷هفته و‌دو روز رفتم

از ۱۶هفته به بعد میشه رفت

قبلش چکار کنیم ک جنسیت مشخص شه

ترسیدم‌دیر شده باشه

منو الان گهواره زده ۱۷ هفته ۴ روز

ولی از ۱۸هفته میتونی بری

به من دکتر گفت ۱۸هفته و سه روز برو بهترین تایمش هست

.اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارا🫀 مامان دلارا🫀 ۴ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۷ ماهگی
مامان تیا مامان تیا ۵ ماهگی