عزیزم من 17 هفته و 3 روز رفتم جنسیت بهم گفت همه ی اندام ها هم تشکیل شده بود
خب صبر کن هجده هفته ات کامل بشه چون امکان اینکه بعضی از اندام نی نی توی هفده هفته رشد نکرده باشه خیلیه
همون هجده هفته برو عزیزم اینقد عجله نکن ☘️💚
من هم سر پسرم ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم هم سر دخترم خدارو شکر همهی اندامشون تشکیل شده بود و کامل بود🥰
من یروز کمتر از شما بودم رفتم
میشه بری
نه عزیزم اشکال نداره من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم
ولی خب بهتره که بذاری ۱۸ پر شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.