۶ پاسخ

عزیزم من 17 هفته و 3 روز رفتم جنسیت بهم گفت همه ی اندام ها هم تشکیل شده بود

خب صبر کن هجده هفته ات کامل بشه چون امکان اینکه بعضی از اندام نی نی توی هفده هفته رشد نکرده باشه خیلیه
همون هجده هفته برو عزیزم اینقد عجله نکن ☘️💚

من هم سر پسرم ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم هم سر دخترم خدارو شکر همه‌ی اندامشون تشکیل شده بود و کامل بود🥰

من یروز کمتر از شما بودم رفتم

میشه بری

نه عزیزم اشکال نداره من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم
ولی خب بهتره که بذاری ۱۸ پر شه

سوال های مرتبط

مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری