خانم شما 18 هفته کامل بودین رفتین انومالی یا باید کی رف؟؟

۷ پاسخ

من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

من 18 هفته و دوروز میرم

من ۱۷هفته رفتم

من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

اره میشه رفت

من امروز ۱۸هفتم شد رفتم انومالی

سوال های مرتبط

مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی
مامان پسری🩵👶🏻💙 مامان پسری🩵👶🏻💙 هفته هجدهم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یزدان رزوان مامان یزدان رزوان ۹ ماهگی