کسی بوده تو ۱۹ هفته و ۲ روز بره آنومالی؟

۶ پاسخ

ارع من رفتم

اره من رفتم

آره این تاریخ نرماله

دکتر برای من تاریخ 19 مهر زده یعنی 11 روز دیگه
زود نیست بنظرتون؟

الان 16/2 روزم

اره من رفتم 19 هفته 1 روز بودم

اره عزیزم من دقیقا همین تایم رفتم

من انومالی پیشرفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وسوم بارداری