دل تو دلم نیس واسه ۱۶ خرداد که میشم ۱۹ هفته و ۲ روز و میرم آنومالی 🥺😍

۱۴ پاسخ

منم خیلی ذوق دارم ،جنسیتشم میفهمم،دلمم براش تنگ میشه نمیبینمش🥹🥹❤️❤️❤️

منم همون ۱۹ هفته و دو روز یا چهار روز میشم هم انومالی هم آزمایشش میرم

مث منیییی من ۱۶ خرداد میرم

منم دو هفته دیگه باید برم انومالی ببینمش حس خوبیه 🥹🥰

من ۹ خرداد انتی دارم

انشالله همگی به سلامتی بغل بگیریم نی نی هامون رو

انشاالله ک همه چی عالی پیش بره
منم 16 خرداد ان تی دارم

من۱۶خرداد انتی دارم😁

من 9 خرداد دارم دل تو دلم نیست

الهی همتون دوران بارداری راحت و سالمی داشته باشید

دکترم برا ۱۰ خرداد نوشته برم خودمم دوست دارم زود برم

آزمایش بتا چند بود و چند روز تاخیر داشتی ؟
شاید از روی آزمایش بتا بشه جنسیت فهمید چون برای خیلیا درست در میاد

من ۱۸ م انتی دارم🥲🥲

من ۲۳ خرداد انومالی دارم

من ۲۳میرم انتی 😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿🐣 مامان معجزه خدا🧿🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری