منم خیلی ذوق دارم ،جنسیتشم میفهمم،دلمم براش تنگ میشه نمیبینمش🥹🥹❤️❤️❤️
منم همون ۱۹ هفته و دو روز یا چهار روز میشم هم انومالی هم آزمایشش میرم
مث منیییی من ۱۶ خرداد میرم
منم دو هفته دیگه باید برم انومالی ببینمش حس خوبیه 🥹🥰
من ۹ خرداد انتی دارم
انشالله همگی به سلامتی بغل بگیریم نی نی هامون رو
انشاالله ک همه چی عالی پیش بره
منم 16 خرداد ان تی دارم
من۱۶خرداد انتی دارم😁
من 9 خرداد دارم دل تو دلم نیست
الهی همتون دوران بارداری راحت و سالمی داشته باشید
دکترم برا ۱۰ خرداد نوشته برم خودمم دوست دارم زود برم
آزمایش بتا چند بود و چند روز تاخیر داشتی ؟
شاید از روی آزمایش بتا بشه جنسیت فهمید چون برای خیلیا درست در میاد
من ۱۸ م انتی دارم🥲🥲
من ۲۳ خرداد انومالی دارم
من ۲۳میرم انتی 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.