دکترم گفته ۱۷ هفته و ۶ روز برم انومالی میشه ۱۶ خرداد وقت مناسبیه؟

۳ پاسخ

۱۸ هفته بری بهتره چون کاملتره بچت

دقیقا منم ۱۷ هفته و ۶ روز بودم رفتم اره عزیزم برو وقت مناسبیه

منم 16 خرداد میرم میشم 17 هفته و 6 روز

سوال های مرتبط