سلام مامانا 🍃✨

روتین پوستیتون چیه میشه بگید🤭🤗

۷ پاسخ

من الان وقت نمیکنم موهامو شونه کنم 😅

فقط کرم ضد آفتاب مارک لدورا
عالیه هم سبکه روی پوست و هم اینکه اصلا عرق نمیکنه صورت
بعد از آرایش هم فوم شستشو ام ان دی

ار وقتی زایمان کردم آب خالی وقت کنم بزنم هنر کردم

شوینده گودمورنینگ کوزارکس
بعدش تونر برنج آنوا
بعدش آبرسان که متاسفانه تموم شده
بعد هم بخوام برم بیرون ضد آفتاب بی رنگ فلویید مای

والا‌ روتین ‌پوست‌ من حرص‌وجوش‌ خوردن‌وبیخوابی‌ چی‌ازاین‌بهتر‌ برا‌پیری‌ 😉

من ندارم میشه یه شوینده قیمت مناسب و آبرسان خوب معرفی کنی
البته پوستم حساسه به بعضی آبرسانا واکنش نشون میده جوش بزرگ میزنه😐
تونر هم زدم جوش زد

قبل بارداری خیلی روتین پوستی داشتم الان فقط آب خالی و مسواک همین 😁🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان لارا مامان لارا ۱۴ ماهگی
مامان ایلکین مامان ایلکین ۱۳ ماهگی