۱۰ پاسخ

ژن خوب

ضدآفتاب آبرسان
فیشیال ماهانه
۸لیوان آب
کلاژن
تزریق آبرسان

با ژل مخصوص پوستم صورتم میشورم مثلا من چربه ژل مخصوص پوست چرب میشورم صبح یبار شب یبار شب میشورم بعدش آبرسان میزنم و کرم دور چشم صبح دوباره صورتم میشورم و با تونیک مخصوص پوست چرب تمیز میکنم و بازم آبرسان میزنم در طول روز چه بیرون برم چه نرم دو بار ضد آفتاب هم میزنم

من هیچی نمیزنم فقط با اب میشورم پوستمم صافه 😂

پریودی عامل اصلی صورت خراب وداغونه🤦‍♀️من از وقتی حامله شدم پریود نشدم صورتم خوب شد. روشن ترشد بدون لک شد. ماه پی پریود شدم گند زده شد توش🤦‍♀️همشم بخاطر بهم ریختگی هورمون هاست

هر پوستی روتین مخصوص خودشو داره عزیزم
من شوینده تونر ابرسان سرم ویتامین c میزنم

ابرسان و ضد افتاب میزنم
هفته ای یبارم پیله ابریشم و لیف لوفا برای پاکسازی

من از زمانی که کرم پودر زیادنمیزنم پوستم خوب شده و اینم بعدزایمان زدم همه لک هاروبرد

تصویر

قندوشکر به هیییچ شکلی اصلا استفاده نمیکنم نه تو غذانه خوراکی ن شربت

از هیچی 😁

سوال های مرتبط