۱۵ پاسخ

یک آزمایش بده

حتما برو سنو بده غیر ممکنه با این بیبیچک پریود شی و حامله نشی برو سنو بده یا ازمایش بده شاید هماتوم داری

این بی بی چک ها خطا زیاد دارن

شاید بارداری شیمیایی داری

گلم شاید بارداری شیمیایی بوده من قبل پسرم همینجوری میشد بب بی چک هام حتی تو پریودم اینجوری بود تا کلا منفی شد دکتر گفت احتمالا بارداری شیمایی بوده شاید واسه شمام هم بوده

خودکاری سر آبی الکی مثبت میشن

من پارسال اقدام بودم دوسه ماه پشت هم بی بی هام همینجوری میشدن یکی دو روز قبل موعد ولی سر تایمش پریود میشدم، هیچ دارویی ام نمیخوردم

ببین ممکن باردار باشیا امکان پریودی در هفته های اول بارداری هست یا لک لانه گزینی که فکر کنی پریودی برو تیتر بتا بده

گند بزنن بهشون از هرچی بی بی چکه حالم بهم میخوره

امکانش هست باردار باشی اما پریودم باشی از بده

مثبت بوده ک
دیگ واقعا نمیشه ب بی بی چکا اعتماد کرد 🥲

اصلا خودکاری بدترین بی بی چک فقط مدیکور

عزیزم منم دوماه پیش همین جورشدم باهشت تابی بی چک مثبت سرموعدپریودشدم هیچ دارویی هم استفاده نمیکنم

وا چ مسخره من بیبی چکم اینجوری بود حامله بودم بعدشم اینا خودکاری هستن اصلا روی اینا حساب باز نکن دقیق نیستن واس منم یه بار اینجوری مثبت شد با این خودکاری ها

دارو مصرف کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری