شاید لک لانه گزینی باشه 🥹اگه تا فردا چیزی نیومد ان شاالله لانه گزینیه😍
توکل بخدا عزیزم خدای ماهم بزرگه انشالله بزودی هممون باردار میشیم
مطمئنی پریودیه؟ لانه گزینی نیست؟
وقتی بعد از اقدام پریودی جلو بیوفته خیلی خوبه دکترا میگن رحم داره برا بارداری اماده میشه برا ماه بعد یا ماهای بعد
نمیگم غصه نخوریم والا تا میتونیم غصه بخوریم من که اینقد گریه کردم که چشام درد گرفت شوهرم داره نصیحتم میکنه دلم برا اونم میسوزه
منم شدم🥲
منم از موعدم۱ روز گذشته لک بینیم شروع شده😢خسسسسته شدم یکسال ونیمه تو این داستانم
منم ۴روز جلوتر با ترشح صورتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.