۴ پاسخ

منم به موعدم مونده بود اشکال نداره عزیزم انشالا ماه بعد

بله عزیزم منم ماه قبل همینطور بودم بهش میگن بارداری شیمیایی ولی این ماه با دار شدم نترس بدنت یعنی آمادگی بارداری رو داره عزیزم

احتمالامشکل کروموزونی هست

امپول اراد سازی میزنی؟

سوال های مرتبط