خانما نحوه درست کردن نودلیت بگین
ممنون

بارداری زایمان

۴ پاسخ

دو تا لیوان فرانسوی آب بزار جوش بیاد با یکم آبلیمو و خیلی کم نمک
نودالیت و بریز تو توش ۳ دیقه بعد پودرشو بریز و هم بزن فقط زیرش زیاد باشه که آبش کمتر بشه

اگه دوس داشتی پنیر ورقه ای هم یکی بنداز

هرکی یجور درست میکنه
من اول نودل و تو آب‌جوش میپزم حدود ده دقیقه
بعد تو ماهی تابه رب و ادویه نودل و سس کچاپ رو سرخ میکنم بعضی وقتا یکمم پنیر پیتزا میزنم بعد همون آب نودل یه ذره و نودل و میریزم قاتی میکنم میخورم...

روی بسته نوشته تو قابلمه آب بریز جوش اومد نودلیت وبریز سه دقیقه بجوشه کافیه ادویه اشم داخل هس بریز نوش جان

بریز تو دیگ یه لیوان آب بریز توش با اون شاسه هم خالی کن تو آب دیگه چن دیقه وایسا یکم نرم شد بردار بخور

سوال های مرتبط

مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی