دو تا لیوان فرانسوی آب بزار جوش بیاد با یکم آبلیمو و خیلی کم نمک
نودالیت و بریز تو توش ۳ دیقه بعد پودرشو بریز و هم بزن فقط زیرش زیاد باشه که آبش کمتر بشه
اگه دوس داشتی پنیر ورقه ای هم یکی بنداز
هرکی یجور درست میکنه
من اول نودل و تو آبجوش میپزم حدود ده دقیقه
بعد تو ماهی تابه رب و ادویه نودل و سس کچاپ رو سرخ میکنم بعضی وقتا یکمم پنیر پیتزا میزنم بعد همون آب نودل یه ذره و نودل و میریزم قاتی میکنم میخورم...
روی بسته نوشته تو قابلمه آب بریز جوش اومد نودلیت وبریز سه دقیقه بجوشه کافیه ادویه اشم داخل هس بریز نوش جان
بریز تو دیگ یه لیوان آب بریز توش با اون شاسه هم خالی کن تو آب دیگه چن دیقه وایسا یکم نرم شد بردار بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.