نودلیت میخام بخورم مشکلی نداره؟

۸ پاسخ

ممکنه شبا گشنم میشه پامیشم نودل درست میکنم سریع و گرم میخورم

وای منم چند روزی میشه هوس کردم ولی نخوردم🥲

چرا بد باشه من خیلی دوس دارم میخورم

والا من هوس کنم میخورم نمیدونم دیگه😂

میگن بده من دوبار ماه پایین خوردم

ن بخور...اشکالی نداره...حالا زیادن نخور..
من الان ۵ماهدباردار هستم
۲بار نودمین دلم خواست خوردم

من از اول بارداریم دارم میخورم چون خیلی دوسدارم

ن گلم بخور

سوال های مرتبط

مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی