ممکنه شبا گشنم میشه پامیشم نودل درست میکنم سریع و گرم میخورم
وای منم چند روزی میشه هوس کردم ولی نخوردم🥲
چرا بد باشه من خیلی دوس دارم میخورم
والا من هوس کنم میخورم نمیدونم دیگه😂
میگن بده من دوبار ماه پایین خوردم
ن بخور...اشکالی نداره...حالا زیادن نخور..
من الان ۵ماهدباردار هستم
۲بار نودمین دلم خواست خوردم
من از اول بارداریم دارم میخورم چون خیلی دوسدارم
ن گلم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.