۷ پاسخ

من هفته پیش هوس کردم خوردم

بخور بابا لذتشو ببر
منم هوس کرده بودم خوردم چسبید به جونم
با این ک قبلا زیاد علاقه نداشتم

من خوردم

بخور چیزی نیست که

6 ماهه تو کفشم البته من بیشتر سره قندم نخوردم 😐

بخور هیچی نمیشه

یه بار ک چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۴ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی