کیا تاحالا از این شربت به بچش داده چطوریه

تصویر
۴ پاسخ

خیلی بد مزس
من اینو به دخترم دادم اشتهاش نه تنها بیشتر نشد کمتر هم شد
ولی تو یه ماه ۴ سانت قدش بلند شد

من میدم والا دکتر داده ولی فرقی واسه اشتهاش نکرده دکتر ب من تاکید کرد ک حتما بعد داددنش دندوناشو مسواک بزمم

من دادم

برا چی هس؟

سوال های مرتبط

مامان سینا و سامین مامان سینا و سامین ۲ سالگی
مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی