۳ پاسخ

من واسه اسهال مییخوام بدم شکمش ببنده

من دادم ۱۴روز بچم شکمش سفت شده بود و باسنش کامل سوخت

سلام عزیزم آره منم دادم چون دخترم حساسیت به پروتیین گاوی داشت یه چهارماهگی دادم ولی رشد آنچنانی نکرد زود به زودی سرما میخورد الان یه سه ماهی شیر بز از شهرستان جمعه به جمعه میارن بهش میدم خیلی بهتر شده رشدش خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری