۶ پاسخ

عزیزم منم میخواستم بگیرم خیلی گرون بود... دکتر گفت اگر میخوای بگیر نخواستی هم بیومیل سوی بده که بر پایه سویا هست اما اونم پسر من دوس نداشت دیگه دکتر براش اپتامیل پپتی داد خوب بود... میخوای شماهم بیومیل سوی رو امتحان کن.

از سیسمونی فروشا یا کسایی که آنلاین میفروشن

ايراني فك نكنم داشته باشن
خارجي هست فكر كنم ٣ تومن باشه قوطيش
جاريم گفت

خب شیر خشک مخصوص پروتئین گاوی براش بگیر
فک کنم مدل اچ ا میشه
شیر خشک بز خیلی گرونه چون خارجیش تو بازار هست اصلا نمیصرفه

مگه شیرخشک بزم هست؟

مگه شیر خشک بز هم هست؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی