۱۴ پاسخ

اره من رژیمیه شیر اهن بالایی داره ولی وایییییی بعد کار کردن شکم باید ماسک بزنی خفه نشی😄😄

من دادم خیلی خوب بود ولی حیف شماره ۳ نداره الان مجبور شدم نان ۳ خریدم اسهال آبکی شده مجبورم عوض کنم آپتامیل امتحان کنم

نه گلم

من دادم به پسرم هم رفلاکسش برگشت هم اینکه مزشو دوست نداشت زیاد نمیخورد ولی دوستم به پسرش از اول اینو داده خیلی راضیه

خیلی سخت گیر میاد

دخترم آلرژی داره و از همین شیر بهش میدم

میشه به بچه ای که حساسیت به پروتئین گاوی داره داد؟؟

قیمتش چنده عزیزم

من گرفتم پسرم مزشو دوس نداشت نخورد

‌یه خانومی میداد ابنجا
خیلی وزن میداد به بچش

شیرش عالی من از بچگی ب بچم میدم قبولش دارم مزه ام خوبه

تنها شیری بود که ارزون بود

الان چنده من قبلا ۳۵ میخریدم

ولی وزن دهی خوبی داره

سوال های مرتبط

مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی