۳ پاسخ

سلام اینو دکتر نوشت یا از داروخانه گرفتید

من میدم حس میکنم براوزن دهی هم خوبه

خیلی بد طعمه ولی چون روغن ماهی توش هست برای رشد مغز نوزاد عالیه

سوال های مرتبط

مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی