کسی از این شیر مایع داده بچش؟ خوبه چجوریع؟

تصویر
۴ پاسخ

من خیلی گشتم اراک پیدا نکردم متاسفانه از دیجی کالا سفارش دادم یکی ببینم دخترم میخوره یا نه خداروشکر خورد و دیجی کالا هم ناموجود شد دیگه نتونستم پیدا کنم براش میگن هر یک روز درمیون باید داد تا نتیجه بگیری برای وزنگیری

تصویر

اصلا خوب نیست
رفلاکس و کولیک رو بسیار تشدید میکنه و فوق‌العاده معده بچه رو اذیت میکنه

بچت مگه چند کیلوعه؟؟ این برای بچه تا ۹ کیلو جواب میده

من ندادم و پیدا نکردم ولی میگن برای وزن دهی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان جوجوالی مامان جوجوالی ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی