کسی ب بچش شیر مایع اینفاتربنی میده

۱ پاسخ

من از دکترش پرسیدم گفت برای بچه های خوبه که وزن گیری ندارن یا نارس هستن

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۵ ماهگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد