اره دختر منم با تجویز پزشک روزی دوتا سه سی سی میخوره یا تو شیرخشک میریزم یا تو ظرف غذاش
اما بدون تجویز دکتر چیزی و به بچه ندید
من دادم یه دوره با تجویز پزشک خوب بود من فک میکردم اثر نداشت ولی چندماه بود یا استپ بود یا ۲۰۰ گرم اضافه میکرد ولی با این و دوسه تا چیزی که دکتر گفت تاثیر داشت ۶۰۰ گرم گرفته بود
دکتربرابچم نوشتهروزی ۳بار۵سیسی
امامن توناهارشامش اندازه ۲سیسی میریزم اونم که بازکل غذاسونمیخوره
دکترداده به بچتون؟
من دو دوره دادم به پسرم زیر نظر دکتر البته چون کم و زیادش خوب نیست
استپ وزن بود با این از استپ در اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.