خوشگلا من رفتم انومالی
انتی بهم کفت ۸۰ درصد دختر
الان میگه ۱۰۰ درصد پسر

۱۵ پاسخ

خودت چی میخواستی دختر یا پسر

منم انتی گفت دختره
انومالی پسر
خوب شد سیسمونی نخریدع بودم

انتی ب منم گفت دخترن بچه هات ولی هفته ۱۵ و آنومالی پسربودن

به سلامتی باشه
مبارکه

واسه منم همین جوری گفته بودن

خوشبحالت

مبارک باشه عزیز💙
علائم و ویار چی داشتی ؟
کف پاهات سرد بود یا گرم؟

دیوانه شدیم بخدا

مبارک باشه عزیزم. برای من دعا کن 😭😭😭

امسال سال پسره نود درصد پسرن ماشالله

انومالی دقیق تره و از ان تی تا اونومالی جنین حسابی رشد میکنه و دقیق تره ان تی یک احتمال هس
مبارکت باشه گلم ان شاءالله بسلامتی بگیری دستت ❤️

انومالی درستره

ان تی احتمالی دیگه اعتباری بهش نیست
مهم انومالی بسلامتی باشه عزیزم 💙

بچه اولته؟

آخی چ سوپرایزی🥹😂

سوال های مرتبط