خودت چی میخواستی دختر یا پسر
منم انتی گفت دختره
انومالی پسر
خوب شد سیسمونی نخریدع بودم
انتی ب منم گفت دخترن بچه هات ولی هفته ۱۵ و آنومالی پسربودن
به سلامتی باشه
مبارکه
واسه منم همین جوری گفته بودن
خوشبحالت
مبارک باشه عزیز💙
علائم و ویار چی داشتی ؟
کف پاهات سرد بود یا گرم؟
دیوانه شدیم بخدا
مبارک باشه عزیزم. برای من دعا کن 😭😭😭
امسال سال پسره نود درصد پسرن ماشالله
انومالی دقیق تره و از ان تی تا اونومالی جنین حسابی رشد میکنه و دقیق تره ان تی یک احتمال هس
مبارکت باشه گلم ان شاءالله بسلامتی بگیری دستت ❤️
انومالی درستره
ان تی احتمالی دیگه اعتباری بهش نیست
مهم انومالی بسلامتی باشه عزیزم 💙
بچه اولته؟
آخی چ سوپرایزی🥹😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.