ندادن🥲🫠🫠
قهر باشی ندی بکنه😂
امپول سه ماهه
هیچی صددرصد نیست بنظر من کاندوم
به نام خدا طلاق
آمپول ۳ماه
طبیعی معذرت میخوام مرد وقتی داره ار......میشه بک......بی......
کاندوم
کاندوم مارک کلی مکس خیلی خوبه
روش ما اینه
قبلا طبیعی بود که پسرم 10 ماهه بود حامله شدم الآن دخترم یکسالشه 😅
کاندوم وطبیعی باهم یک درصد شک هم قرص اورژانسی
هیچی فقط قهر کنیم بریم خونه باباهامون😄
کاندوم ..
طبعیی
کاندوم اونم دوتا
۵ ساله با اون جلوگیری کردیم😆😅😅🤣😂
خیلیا با کاندوم و طبیعی و قرص باردار شدن به هیچ کدوم اعتمادی نیس ولی ما خودمون طبیعی جلوگیری میکنیم
کاندوم اونم خارجی از اول رابطه نه آخرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.