۱۷ پاسخ

کیا دختر دارن؟؟؟💕💕💝💝💝

شما رو نمیدونم ولی من که بچم پسره بازم شیرینه اصلا بچه هرطور باشه به دل میشینه
پسر داشتنم دنیای خودشو داره کلا بچه هر چی باشه عزیزه😍

ولی من فکر میکردم فقط مادر دختر بودن قشنگ و خاصه تا اینکه مادر یه پسر شدم و فهمیدم بدون پسرم دیگه یک لحظه هم نمیتونم زندگی کنم.خداروشاکرم بابت داشتن گل پسرم که به زندگیم نور و معنا داده

من که عاشق پسرمم با اینکه دختر میخواستم از هزار تا دختر برام شیرینتره
احساس میکنم پشتم بهش گرمه مرد میشه مرد شدنش میبینم بزرگ شدنش میبینم حس خوبی دارم

من بچه اولم پسره دوم دختر از وقتی که دخترم دنیا اومدهفهمیدم یعنی چی

واقن همینو منم حس میکنم🥺
عزیزم عشق بین مادر و فرزندیی فارغ از دختر و پسر بودنه کلا
کلا قلبشون بهم وصله هیچ فرقی نداره
فقط دنیای دخترانگی ی جور دیگه لطیف و پر از احساسه
وگرنه عشق و دوست داشتن مادر دختر و پسر نداره

جفتشم قشنگی های خودشو داره و نمیشه باهم‌مقایسه کرد به نظرم💖💙

من عاشق دختر بودم به خصوص که تجربه ی صمیمیت و کار با هر دو جنس رو داشتم، همیشه حس میکردم دنیای پسرا رو بلد نیستم، اما از وقتی پسرم ادمده تو زندگیم حس میکنم اگر دختر بود شاید اینقدر برام دوست داشتنی و خاص نبود. دارم پا به پاش با جهانش آشنا میشم گرچه پسر من نسبتا آرومه

اوو من عاشق پسرمم و نمیدونم اگ دخترم بود همین حسو داشتم یانه 🥺🤗

من اصلا دختر دوسندارم داشته باشم ولی همیشه دختربچه تودلم میمونه یکجوریم هم دوسدارم هم ندارم
ولی من عاشق پسرم دوسدارم ۱۰تاهم بیارم ققط پسرباشه

من پسر دارم ولی باورت نمیشه خیلی ناز داره و کارای بامزع میکنه عین دختر بچه ها. خاهرزاذه برادرزاده هام همه دخترن. فقط بچه من پسره. اینقد کارای شیرین میکنه دل همه رو برده. بهتر از دختر بچه 😅😅

حس مادر شدن ک یکیه فرقی نداره دختر پسریش
ولی من ک پسر دارم ذوق بزرگ شدنشو دارم کنارش راه برم قدش ازمن بلندترشده باشه اصن قند تو دلم اب میشه بهش فک میکنم🤣به منم ک نمیاد مامان باشم همه فک میکنن خواهرشم والا

خوش به حالتون برا من که هنوز به مرحله ی لذت بردن نرسیده همش شده خستگی و اعصاب خوردی

من دختر دارم و دنیاممممه🥰البته پسرم دارم و اونم قلبممممه ولی دختر دنیاش عجیب قشنگه

من دختر دارم و هرلحظه خدا رو شکر میکنم به خاطر وجودش
چون خواهر نداشتم خیلی از این بابت خوشحالم که دختر شد

منم مثل تو عاشق دختر هستم.

منم عاشق دختر و دنیای صورتی و بنفششم

سوال های مرتبط