اتفاقا اصلا ناجور نیست به نظرم این رده یه معجزه هستش
خیلم قشنگخ مثل موج دریاست❤️خداروشکر کن بابت بودن این رد این ینی بدنت توانایی داشته به موجودو پرورش بده پوستت تونسته انقدر باز بشه اصلا زشت نیست به نظرم😍
اینا یادگاریهای مادر شدنه با عشق بهشون نگاه و به خودت و بدنت افتخار کن تو خیلی قوی هستی🩷🌸
خیلی قشنگه بنظرم🥲😍
خیلی هم زیباست همه دارن یکی یکم یکی زیاد
بابت این موضوع ناراحت نباش بنظرم جزو قشنگترین چیزهایی که میشه رو بدنمون داشته باشیم
واسه من از این بدتره
عزیزم حس بدی نداشته باش همه ما بدنمون ترک داره یکی بیشتر یکی کمتر حداقل تو این موضوع حس ناکافی بودن نداشته باشین❤️
خاروندی دیگه
قشنگ ترین تتوی دنیاست 🥰
من شکمم ترک نکرده ولی شکم شما رو دیدم واقعا قشنگی ۹ ماه بارداری براتون یادگاری مونده اصلا زشت نیس نه اینکه بخوام الکی روحیه بدم واقعا بنظرم شبیه نقاشیه😍اینم یه قسمت مادرشدنه♥️
من اصلا ترک نخورده شکمم انگار نزاییدم حتی یه دونه ترک نیس🥹🥲🥲
انگار نقاشيه🥹🥹🥹
خیلی خوبه اتفاقا
منشکمم صافه پهلو هام ترک خورده
کرم ترک هیدرودرم بزن قیمتش هم مناسبه
منم همینجوریه تا پهلوهامم رفته
خوب میشن
من که دوقلو داشتم شکمم تا زیر سینه و زیر خط بخیه ام همش شده ترک😕 اصلا نگا به شکمم نمیکنم
بری دکتر پوست واست درستش میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.