۱۶ پاسخ

منم دیگ برام‌مهم‌نیست اون سری خیلی ترسیدم الان پاشدم خیلی ریلکس وسایل پسرمو جمع کردم نشستم کنارش ک از خاب بیدار شه ناهارشو بهش بدم فقط واسه اون میترسم خدا فقط به بچه هامون رحم کنه اینا گناهی ندارن خیلی کوچیکن🥲

اگر مامان نشده بودم واقعا برام مهم نبود الان فک میکنم مسئول به دنیا اومدن دخترم تو این شرایط منم چون فردایی که به دنیا اومد جنگ شد و تا الان ادامه داره همش نگرانی ، نگرانی ...

دقیقا مثل من

منم مثه تو

دقیقا

خودمون به درک بچه ها مون فقط نگران دخترمم برای خودمون آخرش مرگه دیگه

آخ گفتی
منم همینم عزیزم
منم همینم

من فقط فکر پسرمم و هیچکس واسم مهم نیس ، تمام تلاشمو میکنم فقط پسرم سالم باشه ، سر شدیم چون بدترینا رو دیدیم

بله ما هم همینطوریم من فقط غصه بچه ها خودم و بقیه بچه ها را میخورم

من فقط نگران بچمم

دقیقا منم دیگه فس شدم مهم نیست انگار نمیدونم چرا

من فقط بچم و مامان بابام خودشم از مامانم اینا دورم

همه همینیم

آره‌عزیزم 😭😭🖤🖤

منم برای خودم مهم نیست بچمم

من فقط برا بچم میترسم بارهاکابوسشو دیدم😭

سوال های مرتبط